ANMELDELSE: SAS leverede et godt produkt på en Plus-flyvning til Alicante, men der er plads til forbedringer. ”Her og værsgo”-service, WiFi-problemer og maden trak ned i bedømmelsen.
SAS startede for nogle måneder siden med en kampagne til at få de rejsende tilbage i luften. Med kampagnen, kunne rejsende i april, maj og juni få 4 x status point og 4 x flyvninger registreret, mod at beholde/opnå deres status.
Med dette bestilte jeg...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 95

1 måned
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 285

3 måneder
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 995

12 måneder
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
Allerede abonnent?
”Her og værsgo”-service hos SAS til Alicante
SAS startede for nogle måneder siden med en kampagne til at få de rejsende tilbage i luften. Med kampagnen, kunne rejsende i april, maj og juni få 4 x status point og 4 x flyvninger registreret, mod at beholde/opnå deres status. Med dette bestilte jeg en rejse en rejse fra København (CPH) over Oslo (OSL) til Alicante (ALC) og samme rute retur på SAS Plus. Dette kostede samlet 2.743 kroner. Merprisen ved at flyve over Oslo var på få hundrede kroner. Jeg valgte dette da SAS kampagnen med 4 x optjening af statuspoint gjorde det attraktivt at flyve over Oslo,…
Samlet bedømmelse
66
4 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Prioriteret bagage, sæde, værdi, boarding, effektivitet, ekstra point
Minus: Mad, fast-track, service, WiFi