Morgenmad på SAS Plus fra København til Alicante. (Foto: Matthias Wagner)

”Her og værsgo”-service hos SAS til Alicante

ANMELDELSE: SAS leverede et godt produkt på en Plus-flyvning til Alicante, men der er plads til forbedringer. ”Her og værsgo”-service, WiFi-problemer og maden trak ned i bedømmelsen.

SAS startede for nogle måneder siden med en kampagne til at få de rejsende tilbage i luften. Med kampagnen, kunne rejsende i april, maj og juni få 4 x status point og 4 x flyvninger registreret, mod at beholde/opnå deres status.

Med dette bestilte jeg...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

SAS startede for nogle måneder siden med en kampagne til at få de rejsende tilbage i luften. Med kampagnen, kunne rejsende i april, maj og juni få 4 x status point og 4 x flyvninger registreret, mod at beholde/opnå deres status. Med dette bestilte jeg en rejse en rejse fra København (CPH) over Oslo (OSL) til Alicante (ALC) og samme rute retur på SAS Plus. Dette kostede samlet 2.743 kroner. Merprisen ved at flyve over Oslo var på få hundrede kroner. Jeg valgte dette da SAS kampagnen med 4 x optjening af statuspoint gjorde det attraktivt at flyve over Oslo,…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

4 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Prioriteret bagage, sæde, værdi, boarding, effektivitet, ekstra point
Minus: Mad, fast-track, service, WiFi