Kaffe og vaffel hos Brussels Airlines. (Foto: Matthias Wagner)

Kold vaffel og jævn kaffe hos Brussels Airlines

ANMELDELSE: En flyvning fra København til Bruxelles med Brussels Airlines var en middelmådig oplevelse med et servicekoncept, der nærmer sig niveauet hos lavprisflyselskaberne.

Denne flyvning med Brussels Airlines fra København til Bruxelles er en den første flyvning på en rejse fra København til Amsterdam og retur. Flybilletten blev bestilt cirka seks uger før afgang og prisen var samlet omkring 1.200 kroner.

Brussels...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Denne flyvning med Brussels Airlines fra København til Bruxelles er en den første flyvning på en rejse fra København til Amsterdam og retur. Flybilletten blev bestilt cirka seks uger før afgang og prisen var samlet omkring 1.200 kroner. Brussels Airlines er det mindste selskab i Lufthansa gruppen med kun omkring 40 fly. Lufthansa er ifølge Skytrax et 5-stjernet flyselskab. Når jeg køber billetten på lufthansa.com, og de sælger mig en billet til Brussels Airlines, kan jeg så forvente samme høje 5-stjernede standard? Online check-in er muligt 24 timer før afgang modtog jeg en mail, der opfordrede mig til foretage online…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3,5 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Fast track på Economy, online check-in under corona, Benplads
Minus: Ingen gratis bagage, for få priority check-in skranker, uorganiseret boarding, ingen WiFi, betalingsmenu og dårligt fungerende betaling, ingen pointoptjening