Ny kundeportal fra Cimber Sterling

Cimber Sterling skifter i løbet af april måned bookingsystem. Giver kunderne mulighed for at holde booking i 72 timer.

Seneste onsdag den 22. april skifter Cimber Sterling det nuværende bookingsystem for corporate-kunderud med et nyt.

Det betyder bl.a. adgang til en række nye faciliteter, som f.eks.:

  • Rabatkode på samtlige billettyper
  • Mulighed for at holde en booking i 72 timer
  • Intet reservationsgebyr / servicefee
  • Mulighed for at se en oversigt over reservationer
  • Mulighed for at få tilsendt et nyt password
  • Mulighed for at få specialtilbud


Senere vil det også være muligt for kunderne at ændre / anullere bookinger online, ligesom der vil blive adgang til at trække rapporter og statistikker.

Aftalen med den tidligere leverandør er opsagt med virkning fra 1. maj, hvorfor kunderne fra den dato ikke længere har adgang til historisk og eksisterende bookinger. Derfor anbefaler Cimber Sterling sine corporate-kunder at uskrive kvitteringer og “gamle“ rejseplaner inden skæringsdatoen.