SAS. (Foto: Renatas Repcinskas | shutterstock.com)

SAS endnu engang i bunden af imageanalyse

I en ny analyse af 44 danske virksomheder vurderes SAS til at have det næstdårligste image af dem alle. ”Det er selvfølgelig altid skuffende, hvis man ikke ligger højt,” siger pressechef.

Atter en gang har analyse- og konsulenthuset Aalund udgivet resultaterne af den årlige undersøgelse, der kaldes PR Barometer Business, hvori man foretager en pejling på hvordan de største danske virksomheder Danmark, Sverige og Finland bliver...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?