Airbus A350-900 fra SAS i Københavns Lufthavn. (Foto: Adrian Westphal | CPH)

SAS: Ikke de samme muligheder som Norwegian

Norwegian har 19 fly på power-by-the-hour-kontrakter i vinterhalvåret, mens SAS kommer op på seks. Flere kan dog være på vej efter drøftelser med leasingselskaberne, fortæller SAS.

Siden præsentationen af SAS FORWARD-planen har selskabets ledelse gentagne gange understreget, at der er for mange fly i flåden – især langdistancefly.

Det er blandt andet situationen i de asiatiske markeder, der er årsag til dette, da SAS i dag kun...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?