Bagage i Københavns Lufthavn. (Arkivfoto: PixieMe / Shutterstock.com)

SGH-kunder: Det rammer vores passagerer

En række flyselskaber er kunder hos SAS Ground Handling, og de kan ikke forstå, hvorfor SGH’s ansatte ikke følger arbejdsmarkedets spilleregler. “Det har vi ikke nogen respekt for,” siger direktør i flyselskab.

Det er ikke alene SAS, der er ramt af, at ansatte i koncernens eget handlingselskab siden lørdag morgen har nedlagt arbejdet, hvilket har afstedkommet massive forsinkelser og bagage, der er ikke er kommet med på flyene.

De flyselskaber, der er kunder hos...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?