SAS og United i Newark Liberty International Airport. (Foto: ARK NEYMAN | Shutterstock.com)

Udfordringer for SAS før Star Alliance-exit

United Airlines har tilsyneladende begrænset antallet af sæder, som SAS kan sælge på codeshare-aftalen fra de amerikanske gateways, der flyves ind til. Ifølge SAS er det kun muligt at sælge, hvad Star Alliance-partneren vil udbyde.

Rejser man med SAS direkte fra Skandinavien til en af de amerikanske gateways, henholdsvis New York-JFK, Newark, Boston, Washington D.C., Miami, Chicago, Los Angeles og San Francisco foregår det som regel nemt og bekvemt.

Skal man derimod videre til andre...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?