SAS og Norwegian side om side i Københavns Lufthavn. (Foto: Morten Lund Tiirikainen)

Uregerlige flypassagerer håndteres forskelligt

KLM og Transavia deler oplysninger om passagerer, hvis adfærd kan sætte flysikkerheden over styr. I Skandinavien tages emnet også seriøst. ”Alle sager anmeldes til politiet,” siger Norwegian.

Flere og flere flyselskaber er udfordret af passagerer, hvis uregerlige adfærd kommer til udtryk undervejs på en flyvning. Antallet af klager over netop denne type passagerer steg i løbet af COVID-19-pandemien, efterfølgende faldt det igen en smule,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?