ANMELDELSE: SAS leverede en elendig håndtering af fem timers forsinkelse med Hi Flys vikarfly fra Chicago til København. Uforståelig kommunikation fra besætningen forhindrede en skandinavisk rejseoplevelse.
SAS indledte den 1. juni betjeningen af København-Chicago med en wetleaset Airbus A330-300 fra portugisiske Hiflys maltesiske datterselskab.
Min kone havde en booking i SAS Plus fra Chicago til København den 4. juni, men da erstatningsflyet kun havde to...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
Allerede abonnent?
Bedømmelse
Samlet bedømmelse
3 ud af 6 stjerner
Oversigt :
Plus: Hurtig og hjælpsom indcheckning, hurtig sikkerhedskontrol, energisk smilende besætning, behagelige sæder
Minus: Manglede information om forsinkelsen straks denne var kendt, manglede løbende opdatering om forsinkelsen, trange siddeforhold i loungen, lunken og flad velkomstdrink, sikkerhedskrav under tankning, uforståelig kommunikation fra kabinebesætningen, manglende retter allerede ved 7. række, manglende WiFi, manglende oplysning om evt. kompensation forårsaget af forsinkelsen på 5 timer, det annoncerede og købte produkt var ikke som oprindeligt lovet.