Effektiv service fra hittegodskontoret i CPH

ANMELDELSE: Kundeservice-afdelingen i Københavns Lufthavn leverer en rigtig god service, viser redaktørens ufrivillige test af afdelingen for glemte sager.

Indrømmet, da jeg ombord på Norwegians Boeing 737-fly på vej mod Aalborg konstaterede, at mit Emporio Armani armbåndsur stadig befandt sig i CPH´s sikkerhedskontrol, mens dets ejermand i stedet sad i et flysæde i flere tusinde meters højde over...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Indrømmet, da jeg ombord på Norwegians Boeing 737-fly på vej mod Aalborg konstaterede, at mit Emporio Armani armbåndsur stadig befandt sig i CPH´s sikkerhedskontrol, mens dets ejermand i stedet sad i et flysæde i flere tusinde meters højde over Sjælland, så troede jeg ikke, at en genforening ville blive mulig. Der var nemlig sket det uheldige, at da jeg en halv time tidligere var ved at fjerne bælte og ur ved en af sluserne i CPH Express-indenrigssporet, så fik jeg ikke uret med fra kassen igen, da jeg havde travlt med at komme videre ind i terminalen og finde det ventende indenrigsfly. Det…

Bedømmelse

Bedømmelse

Oversigt :
Plus: Afdelingen for kundeservice lever op til navnet, effektivt søgeværktøj, hurtig ekspedition.

Minus: Svær at finde CPH Hittegods på hjemmeside, administrationsgebyr på 195 kr.’