Fyldt kabine på Airbus A320-flyet fra Lufthansa. Foto: Danny Longhi Andreasen

Højt digitalt informationsniveau hos Lufthansa

ANMELDELSE: En forsinkelse på over en halv time trak ned på en Lufthansa-flyvning fra København til München. Til gengæld stort plus for digital bagagekvittering og selskabets måde at kommunikere forsinkelsen på.

Før rejsen
Den anmeldte flyvning foregik med Lufthansa fra Københavns Lufthavn til München Lufthavn i det sydlige Tyskland. Turen fandt sted torsdag 11. januar 2024 med en Airbus A320-200 på rutenummer LH2441. Flyet skulle efter planen afgå fra CPH...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Før rejsen Den anmeldte flyvning foregik med Lufthansa fra Københavns Lufthavn til München Lufthavn i det sydlige Tyskland. Turen fandt sted torsdag 11. januar 2024 med en Airbus A320-200 på rutenummer LH2441. Flyet skulle efter planen afgå fra CPH klokken 13.25 med planlagt ankomst klokken 15.05 i München. Rejsetiden var således beregnet til én time og 40 minutter. I lufthavnen Jeg ankom med metroen klokken 11.30 til Terminal 3 i Københavns Lufthavn, hvorefter jeg fortsatte mod Terminal 2. Check-in var foretaget hjemmefra, og jeg var derfor i besiddelse af et digitalt boardingkort. Jeg printede et bagagetag på en selvbetjeningsmaskine til…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

4 ud af 6 stjerner

Oversigt :
Plus: Check-in, boarding, elektronisk information
Minus: Intet WiFi, intet strømstik, forsinket fly