SAS-fly i Københavns Lufthavn. (Foto: Aero Icarus / Wikimedia Commons)

Hver tredje kunde får ikke fuld refusion fra SAS

Blandt de omkring 2,1 millioner refusionskrav mod SAS for COVID-19-relaterede aflysninger er mindst 30 procent baseret på kundernes egne aflysninger, hvorfor der kun refunderes skatter og afgifter.

Der er i øjeblikket ekstraordinær travlhed hos SAS med at tilbagebetale penge for de mange aflyste flyrejser som følge af COVID-19-pandemien.

Men det er ikke alle af de mange passagerer, der har indsendt krav om refusion, der kan forvente at få rejsens...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?