Indenrigsfly i Københavns Lufthavn (Arkivoto: Morten Lund Tiirikainen)

Indenrigskampagne gav ikke flere passagerer

Den storstilede markedsføringskampagne ‘Danmarks Lufthavne’ har givet øget opmærksomhed, men der er blevet færre indenrigspassagerer i løbet af kampagnen.

Den 1. oktober sidste år igangsatte Københavns Lufthavn sammen med flyselskaberne og de øvrige indenrigslufthavne en storstilet kampagne, der skulle gøre opmærksom på fordelene og bekvemmeligheden ved at flyve indenrigs i Danmark.

Kampagnen med...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?