Med nyt design vil Servisair sparke nyt liv i sin lounge i Københavns Lufthavn og håbe at tiltrække nye flyselskaber.
Efter at Servisair i 2007 stoppede med at have ground handling aktiviteter i Københavns Lufthavn, har Servisair-loungen i Terminal 2 levet en lidt hensygnende tilværelse og primært været brugt af passagerer med Diners kreditkort.
Men nu er loungen blevet istandsat og blevet en del af Servisair’s nye brand, Aspire Lounges. Planen er at gøre loungen til et hvilested for en bred vifte af kreditkort-kunder og flypassagerer. Og Servisair vil derfor aktivt forsøge at tiltrække nye flyselskaber til loungen.
I dag er det kun passagerer, der rejser med Air Greenland, Aeroflot og Finnair der kan bruge loungen samt kunder med alle typer af Diners kort, Eurocard, Priority Pass og Airport Angel card. Det er desuden muligt at købe sig adgang til loungen for 150 kroner.
Fortsat et rygeområde
Loungens nye look er en kombination af friske farver og typisk dansk og skandinavisk design. Det er designet af finske Gullsten Inkinen, der også designede Servisair’s Aspire Lounge i Helsinki Lufthavn.
Servisair loungen har en 142 sædekapacitet, med alle typer af stole. Her er områder til både afslapning, arbejde eller til at tale med de medrejsende. Endelig har Servisair holdt fast i en unik feature, som er særdeles vigtig for en særlig gruppe af rejsende. Det er naturligvis rygerne, der fortsat vil have et rygeområde i Servisair loungen.