Hjemmesider fra KLM og Air France. (Foto: Jarretera | shutterstock.com)

Ændringer forringer flyselskabers kundeservice

Nye ændringer har ført til, at Air France og KLM dropper at yde kundeservice via Twitter. Norwegian bruger andre sociale medier til det formål, da ”de er vores kunders foretrukne kanaler”.

I dag er sociale medier ikke kun en platform for lykønskninger fra familie og venner i anledning af en fødselsdag eller en anden mærkedag samt et sted at dele sjove videoer af husstandens kæledyr. De har i stedet udviklet sig til at være et vigtigt...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?