SAS vil gøre det nemmere for kunderne at skelne mellem i alt syv billettyper på tre rejseklasser og indfører derfor nye navne.
SAS vil gøre det lettere for sine kunder at vælge den rigtige billettype. Derfor indfører selskabet fra den 13. november 2018 nye navne på sine billettyper.
SAS tilbyder i dag billetter i tre rejseklasser – SAS Business, SAS Plus og SAS Go. Inden for disse tre klasser er der i alt syv billettyper. De får nu nye navne for at gøre det lettere for kunderne at skelne billettyperne fra hinanden.
“Rejsende forventer nemhed, klarhed og effektivitet. Vi ønsker at gøre det nemmere for vores kunder at forstå, hvilken type billet de køber, og hvad der følger med. Det er kun billetnavnet, der ændres – der er ingen forskel i indhold eller pris,” siger Annelie Nässén, direktør for globalt salg og marketing i SAS.
Light, Smart og Pro
Navnene på de tre rejseklasser SAS Business, SAS Plus og SAS Go vil forblive de samme. De nye navne til billettyperne er – “Light”, “Smart” og “Pro”, og de vil blive kombineret med rejseklassens navne.
På den måde kommer de syv nye klasser til at hedde:
SAS Business Smart
SAS Business Pro
SAS Plus Smart
SAS Plus Pro
SAS Go Light
SAS Go Smart
SAS Go Pro
De to SAS Business rejseklasser er tilgængelige på selskabets langdistanceruter til Asien og USA.
Billetter, der er købt inden navneændringen, vil automatisk få de nye navne, mens hverken prisen eller indholdet af billettyperne ændres.
I dag hedder de syv forskellige billettyper hos SAS:
SAS Business Saver
SAS Business
SAS Plus Saver
SAS Plus
SAS Go Light
SAS Go
SAS Go Flex
Relaterede artikler:
Færre bonuspoint på de billigste SAS-billetter
SAS indfører Plus Saver på norske indenrigsruter
Stor opgradering af SAS Lounge i CPH