Forårsrengøring hos Cimber Sterling

Askestøvet børstes af, når Cimber Sterling i de kommende par dage tager hul på den store forårsrengøring. Temaet for kampagnen – der har været planlagt før vulkan-krisen – er blevet mere aktuel end det danske luftfartsselskab oprindeligt forestillede sig.

I øjeblikkes igangsættes en lang række salgskampagner hos luftfartsselskaberne. Alle anvender askesky-situationen som anledning til atsende nye kampagner og tilbud i markedet.

Det samme kunne man også forledes til at tro om Cimber Sterling, der har temaet “forårsrengøring“ i selskabets store nye kampagne, der skulle have været skudt i gang den 20. april.

“Hos Cimber Sterling havde vi allerede inden vulkan-udbruddet planlagt en kampagne. Vi har valgt at bibeholde kampagnen fuldstændig, som den var planlagt og vi har således ikke justeret kampagnen på nogen områder på baggrund af askeskyen. Vi har dog naturligvis moret os lidt over temaets aktualitet,“ fortæller Bjarne Rasmussen, der er Director of Sales and Marketing hos Cimber Sterling.

Hensigten med ordet “forårsrengøring“ var at signalere en ny frisk, start hos Cimber Sterling. Ny ledelse,ny kommerciel direktør,ny passagerrekord i marts måned samt nye spændende destinationer, som selskabet udtrykker det.

“Vores kampagne er dog ikke ren og skær brandudsalg til urealistisk lave priser. Men vi tør godt selv kalde vore “forårs-rengørings-priser“ for ganske attraktive,“ siger Bjarne Rasmussen.

Markedsføringen af den nye kampagne sker i perioden fra 28. april til 5. maj 2010. Bookingperioden er den samme, som kampagneperioden,mens rejseperioden er fra og med den 3. maj 2010 til og med den 18. juni 2010.

Kampagne-priserne er følgende:

Enkelt fra kr. 295,-
København – Prag / Madrid / Edinburgh

Enkelt fra kr. 395,-
København – Alicante, Barcelona, Rom, Nice, Venedig og Split
Billund – Málaga, Rom, Nice og Prag
Aalborg – Málaga

Enkelt fra kr. 545,-
København – Beograd, Sofia og Málaga